posted by OFOFF 2019. 1. 11. 19:29


Back in Black


Back in black 

I hit the sack 

I've been too long

I'm glad to be back 

Yes, I'm let loose from the noose 

That's kept me hanging about

I've been looking at the sky 

'Cause it's getting me high

Forget the hearse 

'cause I never die I got nine lives Cat's eyes 

Abusing every one of them and running wild


블랙으로 돌아왔어

난 잤었거든

너무 오래 있었어

다시 돌아와서 기뻐

그래, 난 이제 올가미에서 풀어

그게 날 자꾸 꾸물거리게 했어

나는 하늘을 바라보기만 했어

왜냐하면 그건 날 만들어줘

그 영구차는 잊어버리자

난 죽지 않을꺼야 9번을 더 살꺼거든

그 각각의 삶을 마구마구 살아, 그리고 와일드하게 뛰는거야


'Cause I'm back 

Yes, I'm back Well, I'm back Yes,

I'm back Well, I'm back, back (Well)

I'm back in black Yes, I'm back in black


왜냐하면 난 돌아왔거든

그래 내가 돌아왔어, 내가 돌아왔다고 그래,

내가 돌아왔어, 내가 돌아왔어,돌아왔다고

내가 블랙으로 돌아왔어, 그래 블랙으로 돌아왔다고


Back in the back Of a Cadillac

Number one with a bullet,

I'm a power pack Yes,

I'm in a bang With a gang

They've got to catch me

if they want me to hang

Cause I'm back on the track And

I'm beatin' the flack

Nobody's gonna get me on another rap

So look at me now

I'm just makin' my play

Don't try to push your luck,

just get out of my way


캐딜락읃 타고 돌아왔지

총알같이 넘버원이 됐어

힘은 아직도 넘쳐 그래,

쾅하는 소리와 함깨 갱과 있어

우선은 날 잡아야 할걸

날 교수형에 처하려면

왜냐하면 난 트랙위에 돌아왔거든 그리고

난 압박감을 이겨내고 있어

누구도 나에게 뭐라고 하지 못할꺼야

그러니 이제 날 봐, 

난 나만의 플레이를 할꺼니깐

네 운을 시험해보려 하지말고

그냥 저리 꺼져있어,


Well, I'm back, 

Yes I'm back Well, 

I'm back, Yes I'm back Well, I'm back, back

Well I'm back in black 

Yes I'm back in black hoo yeah


그래 내가 돌아왔어

그래 내가 돌아왔어

내가 돌아왔어 내가 돌아왔어 내가돌아왔다고

내가 블랙으로 돌아왔어

그래 내가 블랙으로 돌아왔어 예!


Ooh yeah Yes I am Ooh yeah, yeah

Oh yeah Back in now Well I'm back, I'm back 

Back, I'm back Back, I'm back Back, I'm back 

Back, I'm back Back Back in black Yes 

I'm back in black Out of the sight


오 그래, 그래 내가!

오 그래 내가 지금 돌아왔어, 내가 돌아왔다고

블랙으로 돌아왔어, 내가 블랙으로 돌아왔어, 내가 돌아쐈다고

블랙으로 돌아왔어, 블랙으로 말이야, 그래!

내가 블랙으로 돌아왔지, 보이지 않는 곳에서



'Music' 카테고리의 다른 글

Nirvana - Smells like teen spirits  (0) 2019.01.12
Ozzy Osbourne - Crazy Train  (0) 2019.01.11
Maroon 5 - Sugar  (0) 2019.01.11
Queen - Bohemian Rhapsody  (0) 2019.01.10
Scorpions - Believe in Love  (0) 2019.01.10